Istina o prelasku Nine Radulović na TV Pink

Izvor: Kurir
Postavljeno 07 Oct 2011

Nina Radulović Lečić nije prešla na Pink, već je na toj televiziji našla uhlebljenje jer je ostala bez posla, saznaje Kurir.
Izvor iz Prve kaže da nema govora ni o kakvom spektakularnom transferu lepe voditeljke.

- Ona nije mogla da pređe sa Prve na Pink, jer je kod nas dobila otkaz pre dva meseca – ističe  sagovornik Kurira i dodaje:

- Nina je i pre odlaska na porodiljsko odsustvo mnogima bila trn u oku na Prvoj. Otkad se udala za Branislava Lečića, počela je da zanoveta, da traži autorsku emisiju i uslove koje nemaju ni mnogo poznatija lica u našoj kući! Upravo iz tog razloga ugovor joj nije produžen, pa je zaposlenje morala da potraži na drugom mestu.

Potvrda saznanja stigla je iz PR službe televizije Prva:

- Nina Radulović Lečić već određeno vreme nije zvanično lice Prve srpske televizije. Ugovor gospođe Lečić istekao je pre dva meseca. Ugovor nije obnovljen jer nije pronađen prostor za dalju saradnju i angažman – poručili su iz Prve, uz napomenu da se Lečićevoj zahvaljuju na saradnji i da joj žele puno uspeha.

Reklame

Ostavite komentar