Tekstovi sa ključnom reči ‘ugovor’

TV Pink tuži Borivoja Kandića

Objavljeno 02 Sep 2013

Borivoje Kandić, srpski glumac (poznat po ulozi Vuka Karadžića u istoimenoj seriji) koji duže vreme živi u Australiji biće tužen zbog manipulacije i obmanjivanja javnosti, navela je pres služba televizije Pink.   Glumac se obratio jednoj beogradskoj redakciji u vezi sa ulaskom na Farmu i pri tom naveo niz neistina, piše “Kurir”. U saopštenju televizije […]

Ekrem prevario “Velikog brata”

Objavljeno 04 Mar 2013

Ekrem Jevrić ispalio je producente „Velikog brata“ i neće se pojaviti u šouu koji 13. marta počinje na B92. On je na nagovor Željka Mitrovića odlučio da se opet pojavi na„Farmi“, koja uskoro startuje na Pinku. Gospoda je trebalo za 2.000 evra nedeljno da bude u kući na Košutnjaku, ali razgovor s vlasnikom „ružičaste televizije“ u Njujorku gradu podstakao ga […]

Keba raskinuo ugovor sa “Grandom”

Objavljeno 01 Mar 2013

Dragan Kojić i „Grand produkcija“ Saše Popovića juče su potpisali raskid interpretatorskog ugovora, tako da će Keba novi album sa osam numera objaviti za PGP-RTS. - Nakon jednomesečne agonije i uslovljavanja pojedinaca iz vrha Pinka da „Grand“ ne može biti izdavač mog albuma ukoliko ne povučem tužbu protiv te televizije, više nisam imao strpljenja da čekam i […]

  |  Ključne reči: , , , ,

TV Avala se ipak gasi

Objavljeno 24 Oct 2012

Iako je sve nagoveštavalo da će Saša Popović sa svojim poslovnim partnerima posle dugih pregovora kupiti TV “Avalu” od Željka Mitrovića i drugih suvlasnika, došlo je do neočekivanog obrta. Iako je praktično bio pred potpisivanjem ugovora, Popović je na kraju odustao od posla. Prema nezvaničnim informacijama do kojih je Telegraf došao, vlasnik “Granda” je od kupovine odustao zbog velikih dugova […]

“Hepi” tužio Trifunovića za 2.500 evra

Objavljeno 07 Sep 2012

Navodna neodgovornost i nepoštovanje poslovnih dogovora glumca Sergeja Trifunovića mogli bi da koštaju 2.500 evra, koje će preko suda od njega pokušati da naplati Televizija „Hepi“! Naime, nadležni na srećnoj TV tvrde da je glumac prekršio ugovor vredan 15.000 evra, po kome je trebalo dva puta nedeljno da se pojavljuje u rijalitiju „Parovi“ do kraja […]

Reklame

Još vesti